A precíziós orvoslás keretében egyéni konzultációk során feltárjuk a kliens aktuális érzelmi, mentális, és fizikai problémáit . A jelenlegi élethelyzetek megoldásához, a meglévő egészségügyi problémák visszafordításához mindig az egyénnek leginkább megfelelő, leghatékonyabb, testre szabott megoldásokat dolgozzuk ki.


Translate

2014. febr. 2.

Bemutatkozás

dr. Mészáros Gabriella vagyok, a SOTE Általános Orvostudományi Karán végeztem 1989-ben, majd 1993 őszén mentőorvosi szakvizsgát tettem. Még mentőorvosként dolgoztam, amikor kíváncsiságból elmentem egy bioenergetika tanfolyamra. Katarzis élmény volt ez az életemben, hiszen egy új valóságot kezdtem megismerni. Éreztem, láttam az energiákat, élveztem a velük való munkát, és a mellékhatás mentes gyógyítást. 13 évig tanultam, majd gyógyítottam ezzel a módszerrel.
Tudatos létezőként azonban mindig újabb, és újabb utakat keresek, így jutottam el a homeopátiához (Klinikai Homeopátiás Szaktanácsadói végzettségem van), ismertem meg azokat a módszereket, amelyek a kvantum valóságban működnek: EMF kiegyenlítő technika, mátrix energetika, és theta healing. Két évvel ezelőtt pedig megismertem, fél évvel ezelőtt pedig megtanultam a Saját-Jel terápiát.
Mindennapi munkám során -a kliensek igényeit maximálisan figyelembe véve-, az orvosi tudásomat, és sok éves szakmai tapasztalatomat ötvözöm a különböző természetes gyógymódokkal és gyógyító technikákkal.

Bizonyára hallottad már az egészség-betegség kérdése (ritka kivételtől eltekintve) a fejedben dől el. Tudom furcsa, de attól még így van. Minden attól függ, hogy a környezeti hatásokra hogyan reagálsz. Ha senki és semmi nem tud kizökkenteni a középpontodból, a szellem-lélek-test harmóniája megmarad, és ezzel együtt az egészséged is. De manapság mégis az emberek nagy része stresszes és/beteg. Miért van mindez? Miért beszélgetünk az ismerőseinkkel, a barátainkkal arról kinek milyen betegsége van, milyen gyógyszert szed?
Azért mert a figyelmünk fókuszát az egészségről a betegségre helyeztük át.  A mi természetes állapotunk az egészség, olyan természetes ez számunkra mint a levegővétel, és csak akkor kezdünk el foglalkozni vele amikor elveszni látszik.
Szinte „divat” lett betegnek lenni. És ami még ennél is rosszabb elhisszük, hogy a betegségeinket egy életen át „hurcolnunk” kell magunkkal. Semmi sincs kőbe vésve! A betegségek energiamintázatok s éppen ezért megváltoztathatók!
Kérlek, értsd meg, a saját egészségi állapotodért egedül csak Te vagy felelős! S mivel a környezetedet megváltoztatni nem tudod, ha valódi változást szeretnél ez életedben, neked kell változnod!
Első lépésként a figyelmed fókuszát vissza kell helyezned az egészségre, a szellem-lélek-test egészére/egységére.

Ebben tudok neked segíteni. Közös munkával alakítsuk át az életed „szent kihívásait szent lehetőségekké”.